.

.

Нови Перспективи Во Музичката Историја И Критика: Шенберг И Откуп

Нови Перспективи Во Музичката Историја И Критика: Шенберг И Откуп

DEN 576.64

Износот
Това е достапна

Џули Браун го преиспитува чекорот На шенберг во атоналноста како одговор на обвиненијата На Вагнер во врска Со еврејското влијание врз германската музика. Шенберг и Откуп претставува нов начин на разбирање на чекорот на шенберг во атоналноста во 1908 година. Преиспитувајќи го својот праг и раните атонални дела, како и неговите теоретски списи и низа претходно неистражени архивски документи, Џули Браун тврди дека револуционерниот чекор На Шенберг бил делумно одговор на негативните обвиненија на Вагнер во Врска Со еврејското влијание врз германската музика. Во 1898 година, а особено 1908 Година, Еврејскиот идентитет На Шенберг дојде во конфронтација со неговата посветеност на вагнерскиот модернизам за да обезбеди поттик за неговите радикални иновации. Иако го признава поширокиот виенски контекст на почетокот на векот, Браун привлекува посебно внимание на континуитетите помеѓу работата На Шенберг и оној на Виенскиот морален филозоф O Вајнингер, самиот идеолошки вагнеријан. Таа, исто така, го разгледува задгробниот живот на идеолошката позиција на композиторот кога, кон крајот на 1920-тите и раните 1930-ти, концептот за откупување на германската култура на Нејзините Еврејски елементи доби многу поинаков пресврт. Нови Перспективи во Музичката Историја и Критика : Шенберг И Откуп (Мек).

За стоката

Слична стока во категоријата